Badexpert
Pieter Zeemanweg 47
3316 GZ Dordrecht
Nederland
Veelgestelde vragen
Bestellen en Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt een bestelling op onze website plaatsen door op de product pagina van het product dat je wilt bestellen de gewenste opties te selecteren en het product toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens kun je op afrekenen klikken, je gegevens invullen en betalen. De bestelling is nu geplaatst.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Omdat wij uitsluitend maatwerk producten leveren is het alleen mogelijk om je bestelling te annuleren als de productie nog niet van start gegaan is. Neem hierover contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Badexpert?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, bankoverschrijving of pinnen aan de deur bij levering.
Kan ik in termijnen betalen?
In overeenstemming is het in sommige gevallen mogelijk om te betalen in twee termijnen. 50% bij opdracht, 50% bij levering.
Ontvang ik een Track & Trace code van mijn bestelling?
Alle bestellingen die wij binnen krijgen worden geleverd met een eigen bezorgdienst, je ontvangt dus geen Track & Trace code van je bestelling.
Levertijden
Wat zijn de levertijden?
Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 1-3 weken uit te leveren. Wil je zeker weten of je bestelling op tijd geleverd kan worden voordat je tot betaling over gaat? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Kan ik een bezorgtijd afspreken?
Een bezorgdatum kan worden afgesproken. Een specifieke bezorgtijd in sommige gevallen mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Levert Badexpert in heel Nederland en ook in het buitenland?
Wij kunnen leveren in Nederland, Vlaanderen (BE) en in overeenstemming in delen van Duitsland.
Kan ik mijn spullen ook zelf afhalen?
Op afspraak is het mogelijk om bestellingen in Stadskanaal (Groningen) zelf af te halen.
Verzending
Wat zijn de verzendkosten bij Badexpert?
Voor sommige producten rekenen wij €7,50 verzendkosten. Whirlpools en baden worden altijd gratis geleverd.
Welke vervoerder regelt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden vervoerd door een eigen bezorgdienst.
Wordt er ook bezorgt op een verdieping/ bovenwoning?
Alle bestellingen worden geleverd tot aan de voordeur, inclusief flats en appartementen.
Retourneren en Garantie
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Omdat wij uitsluitend maatwerk baden leveren kunnen wij (uitzonderingen daargelaten) geen retouren accepteren.
Hoelang heb ik garantie?
Voor alle baden en whirlpoolsystemen geldt een garantieperiode van 2 jaar.
Zijn er ook producten die niet voor garantie in aanmerking komen?
Nee, alle producten komen voor garantie in aanmerking.
Contact
Waar is Badexpert gevestigd?
Badexpert is gevestigd aan de Pieter Zeemanweg 47, 3316GZ Dordrecht.
Op welk telefoonnummer is Badexpert te bereiken?
Wij zijn te bereiken op +31851307927.
Op welke tijden is Badexpert te bereiken?
Wij zijn van maandag tot vrijdag te bereiken tussen 12:00 en 17:00 uur.